Wielka wymiana Kart Klienta „Społem”! Jeśli posiadasz naszą Kartę Klienta zamów nową kartę wypełniając formularz rejestracyjny i odbierz kartę w wybranym przez siebie sklepie. Jeśli nie posiadasz Karty Klienta zmów ją dokładnie w taki sam sposób!

PODAJ WSZYSTKIE DANE NIEZBĘDNE DO ZAŁOŻENIA KARTY KLIENTA

    Posiadam już kartę Klienta Społem

    Jak często robisz zakupy w sklepach "Społem" i "Gama"?

    Informujemy, że administratorem Pani/Pana danych osobowych jest „Społem” Powszechna Spółdzielnia Spożywców z siedzibą w Kielcach przy ul. Świętego Leonarda 6, 25-311 Kielce. Dane osobowe będą przetwarzane w celach związanych z realizacją uprawnień wynikających z karty lojalnościowej. Dane osobowe mogą być udostępniane partnerom realizującym z administratorem ww. cel. Jednocześnie dane mogą zostać udostępnione uprawnionym organom. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych jest dobrowolne jednak konieczne dla zrealizowania ww. celu. W każdym momencie zgody powyżej odebrane mogą zostać wycofane poprzez kontakt pod adresem e-mail kartaklienta@spolemkielce.pl.

    Regulamin

    dlaczego warto być posiadaczem karty społem?

    Kupuj z Kartą Klienta „Społem”, bo warto! Przy codziennych zakupach otrzymasz 5% rabat na oznaczone w placówkach handlowych towary w sklepach „Społem” i Gama w Kielcach.

    NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

    Kiedy dotychczas obowiązujące Karty Klienta tracą ważność?

    Są aktywne do 25.05.2018r.

    Czy za kartę muszę coś płacić?

    Karta Klienta jest bezpłatna.

    Jak mogę odebrać kartę SPOŁEM?

    Kartę Klienta można odebrać w siedzibie „Społem” PSS Kielce przy ul. Leonarda 6 w Dziale Marketingu, budynek A, pokój nr 2 lub w dowolnie wybranym sklepie po wypełnieniu formularza na www.kartaklientaspolem.pl

    Co mi daje karta stałego Klienta SPOŁEM?

    Posiadacz Karty Klienta Społem uprawniony jest do:

    – dokonywania zakupów rabatowych w sieci placówek „Społem” oraz „Gama”
    w Kielcach oraz realizacji uprawnień statutowych Członka Spółdzielni;

    – otrzymania rabatu w wysokości 5% na oznaczone w placówkach handlowych towary;

    – otrzymania rabatu w wysokości 5% w placówkach gastronomicznych przy organizacji imprez okolicznościowych (minimum 5 osób);

    Jak używać karty SPOŁEM?

    Udzielenie rabatu i rejestracja zakupów możliwa jest po okazaniu kasjerowi Karty Klienta przy dokonywanych zakupach

    Czy karta daje zniżki także w sklepie GAMA?

    Tak, Karta Klienta jest aktywna dla wszystkich sklepów „Społem” i Gama w Kielcach

    Czy zbieram jakieś punkty na kartę Klienta Społem?

    nie, Karta Klienta jest wyłącznie kartą rabatową

    Czy karta jest imienna i czy mogę jej tylko ja używać?

    Nie, Karta Klienta nie jest imienna, natomiast do każdej karty przypisany jest indywidualny numer, który pozwala zidentyfikować jej właściciela, ale jednocześnie pozwala używać jednej karty całej rodzinie.

    Co jeżeli posiadam już kartą stałego Klienta Społem?

    Zaznacz to w odpowiednim miejscu w formularzu oraz umieść tam numer karty. Dzięki temu nowa karta automatycznie będzie przypisana do Ciebie.